mmeliikee Kızlar göbeğimi temiz görmek istiyorum 4 aylığım sürekli göbeğimi sevmek istiyorum bu sebeple ağda yaptırmak istiyorum sizde bebeğe bir zarari var mıdır veya bebek rahatsız olur mu .
ArvenMom mmeliikee göbeğimi ağdayla temizliyorum çok kızarıyor alerjim var ama tertemiz oluyo bir sorun olmadı şimdiye kadar
mmeliikee ArvenMom Yani bende öyle düşünüyorum sonuçta bebek kaç kat altta yani çok sert davranilmadikca birsey olmaz ama yine de fikir alayim dedim 😊 teşekkürler