Busra-10- yani kanama vs olmadi sadece bebegi cok asagida hissediyodum sanki en alt bolgede oynuyo gibiydi kayinvalideme sordugumda bazi cocuklar asagida olur dedi ikinci gebeligim ilki boyle degildi bende kayinvalidem oyle diyince cok kurcalamadim sonucta 5 dogum yapmis bi bildigi vardir dedim sonra detayli ultrasonda ölculunce farkedildi hem kisalma hem u seklinde hunilesme oldugu direk is yerinden ucretsiz izne ayrildim ayrildiktan uc hafta sonra falan sadece dinlenmeyle duzeldi artik cok asagida hissetmiyorum ama bu durumu malesef kendiliginden anlayamiyosunuz