Ekimkaplan Merhaba kızlar bebeğim 5 buçuk aylık 2 numaralı mamaya geçeceğim bebelac gold kullanıyorum ama sanki kilo aldırmıyo gibi geldi ve suan severek icmiyo kilo aldıran ve rahatlıkla içeceği bir mama öneriniz varmi 😏🌸
Paramedik16 Ekimkaplan her mama her bebeğe yaramıyor maalesef canım biraz deneme yanılma yöntemi oluyor ben ikizlerim için Sma optipro kullanıyorum gayet memnunum
Lolo3434 Ekimkaplan kesinlikle hipp mükemmel bir mama ben kızıma hep onu kullandım gaz karın ağrısı vesaire hiç birşey yapmadı çok şükür 😇
Ekimkaplan Paramedik16 evet öyle denemek lazım sma bende kullandım gaz ve kabız yaptı her bebeğe hepsi aynı gelmiyor işte 😒
Driia Bizde Bebelac Gold kullanıyoruz ikizlerime maşallah ikisi de 1 er şer kilo alıyor aylık. Yeni 2 numaraya geçtik