efeninannesiii_ Kızlar 21 gün oldu kabızlığım devam ediyor. İlaç kullanmadan maalesef lavaboya çıkamıyorum. Aynı durumda olan var mı? Ne kadar süre sonra metabolizma normale döner? Kusura bakmayın soru için bu arada 🙋🏻♀️🥺
Esra1501 Ben yeni yaptım kabız olmadım ekmek vs katı şeyler hiç tüketmedim çok dikkat ediyorum 10 günlük sezaryenlı anneyim bende 🥹 kayısı hoşafı kayısı suyu kayısı komposto onları tüket bol bol su iç su çok önemli ve lifli gıdalar tüket inşallah geçer 🥹