Gamzea35 Adetim 4 gün gecikti test yaptım ilk silik çıktı ve t de olan çizgi silik c deki net sizce hamile miyim başına gelen olfu mu
Ezgikrgz Gamzea35 Merhaba :) Benim de bu şekildeydi hatta silik olan daha da hafifti kan testi yaptırdım hamile olduğumu öğrendim emin olmak için kan verebilirsiniz bence hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
Gamzea35 gurbetcianne97 verdim hemşireyim bende ama böyle şeyler başa gelince insan inanamıyo boş yere sevinmek istemedim
gurbetcianne97 Gamzea35 seni o kadar iyi anlıyorum ki ahhh ah. Rabbim gönlüne göre versin canım benim 🫶🏻
Rabia-H-6 Gamzea35 benim bundan dah silik çizgiydi bende ihtimal vermedim ama hamileydim bence sen de hamilesin 🤗
gurbetcianne97 Gamzea35 ayyyy maşallah çooook sevindimmmm. Rabbim sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallahhhhh🥰🥰🥰🥰
crazymommy Gamzea35 Ay tam dediğim gibi çıkmış benimde bir tık koyuydu 409 çıkmıştı hayırlı olsuun 🥰🥰