Kizlar adetime 2 gün var. Ara ara adet belirtilerim oluyor bugunde belim biraz agriyor ama adet belirtisi diye düşünüyorum.
Aklima dustu evde ovulasyon testi vardi onunla bi test yapayim dedim oylesine T belirginlesti ama hafif silik gorselide ekledim. 2 gun kala ovulasyonda boyle cikmasi normal mi yoksa guzel haberin belirtisi olabilir mi 🥹

