Mutlulukkk Nezaktkrkaya heh dmi yaaa. Annem kafami karstrdi yavvv 😂 tamam postu sileblirim smdi 🤣🤣🤣 gereksiz yer sey etmeyelim
hulya1406 Mutlulukkk 1 kasımı baz alacaksınız.Benimde 2.kızım bunda da 14 ekim son adet başlangıcının ilk günü ☺️ Bende şimdi sat sorduklarında 14 ekim diyorum onu baz alıyorlar 😀