Annelerm cok kotuyum yavrum iki hafta geriden geliyor dedi doktor hatta kilosu bayaga dusuk, beni uzman doktorlarin oldugu bi hastaneye sevkedicek orda bakicaklar. Bugun kontrolde beyninin ve kalbinin iyi durumunda oldugunu soyledi ama neden boyle oldu bende bilmiyorum. Boyle bi tecrubesi olan annelerm varsa yazabilir mi 🙏🏻