Gebeysek1 Hafta bitmek üzere karnımın içerisinde sürekli bir hareket var, dönme gibi birde yatınca özellikle artıyor . Acaba bebek hareketi mi ? Bu kadar hareketli olması normal mi ??
Mutlulukkk Gebeysek1 evet bebek hareketidir canm 🤭 hayrli olsunn ,😁😁 normal tabikide. Gittikce daha da artacak inşaallah. Sonra durgunlasip sonra bir daha coşuyormus 😂 ben de suan durgunlasma safhasindaym herhalde 😂
ArvenMom Gebeysek1 nomal canım kızım 18 haftadan bu yana açırı hareketli hele 34 haftadayız uyutmuyo artık acıtıyo vurduğunda 🤭🤣
Minis122 Gebeysek1 bebek hareketidir benim suan 24 hagtalik.hic durmadigi.zamanlar oluyor surekli hissetmek cok guzel bisi
Gebeysek1 Mutlulukkk çok hareket edince korktum demkki artık ben buradayım demeye başlamışş sizin kaç haftalık 😆
Gebeysek1 Mutlulukkk maşallah sağlıcakla kucağımıza alalım orada hareketlenip durgunlaşsınlar inşallah