esmerr4579dd Adet tarihim herşey net Uygulamada 9 hafta olarak gözüküyor fakat doktorum bana 8 hafta 1 günlük dedi aradaki 6 günlük süre tutmuyor bebeğimde gelişim geriliği olabilir mi yada yoksa neden böyle?
[silindi] esmerr4579dd hayır geç dollenmedir benimkide 3 gün geride bu çok normal kabul edilir Allah’ın izniyle
mother2 esmerr4579dd oda bisey mi ben uygulamaya gore 2 gun sonra 10 hafta olucak bebegim iki hafta geriden geliyor cunku gec dollenmis
Simge_celen_ozyildiz_ esmerr4579dd geç döllenme olabilir benim de normal de 9 hafta ama ultrosan da 8 haftalık gösteriyor 12. Haftaya kadar yakalayabilir gelişimi sorun değil geç döllenme dedi
262223-- esmerr4579dd ilerki haftalarda yakalar adet taihini doktorunuz kötü birşey demediyse kendi kendinize sıkıntı etmeyin
[silindi] esmerr4579dd yok bebekle alakası yok böyle tarihlerde değişiklik oluyor sen hiç tedirgin olma Allah’ın izniyle çoğu kişide böyle olur
mother2 @esmerr4579dd 579dd"#p27428820 hayir bebek gayet iyi ama ben 13ubatta kurtaj oldum adet gormeden hamile oldum zaten 10 gun kanamam surdu 10 gunde yumrtlama desek anca oluyor canim
esmerr4579dd Simge_celen_ozyildiz_ inşallah ya dert ettim kendime pek de yemek yemiyorum ondan mı acaba dedim
esmerr4579dd Simge_celen_ozyildiz_ 262223-- ya öyle mi teşekkür ederim beni aydınlattığınız için rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
esmerr4579dd 262223-- yok demedi çok şükür ama çok korktum dert ettim kendime aniden büyüyebilir mi peki dediğiniz gibi
262223-- esmerr4579dd her gebelikte 2.3 hafta önden veya geriden gelmesi normal haftasıni yakalar ilerki zamanlarda ben 19 haftalık oldu yeni yeni yakaladı
dexter 5 haftadan 11 haftaya kadar bir hafta gerideydi. 15te bir hafta önde çıktı 18de haftasıyla uyumlu çıktı şimdi de baş ve karın çevresiyle bi hafta oynamalar var. bunalr sürekli değişen önemsiz şeyler
Leilani esmerr4579dd benim de iki hafta geriden geliyor doktor geç döllenme dedi şuan adet tarihine göre değilde ultrasona göre gidiyoruz doğuma da çok az kaldı bir sorun yaşamadım