Busra-10- Kızlar alt tarafıma vuran bi tekme gibi iğne batması gibi biseyler oluyor agritiyorda olduğu zamanlar. 1 gün oncede kasık ağrım olmuştu. Var mı bole biseyelr yaşayanlar napmam lazim acile falan gitsem mi bilemedim?
HanifeAsya Busra-10- bende de oluyor canım 32. Haftamdayım ara ara oluyor bazen günlerce oluyor çok ayalara kalıp yürüyünce artıyor magnezyum kullan mutlaka
Lur-2006 Busra-10- bende de oluyor ayakta olunca 2-3 defa günde. Diyorum acaba tekme atıyor da ben de ayaktayim diye hissetmiyorum. Böyle iğne gibi elektrik çarpması gibi sanki damarına basması gibi. Anlamlandiramiyorum ama normal diyorlar
Ayseeee777 Bende ikizlere hamileyim 30+2 aynısı bende de oluyor şimdiye kadar birşey olmadı özellikle çok yorulursam ayakta kalırsam oluyor siz yatıyormusunuz sürekli yatarken mi oluyor