Denizegeabioluyor Dxxnx dun benimde kontrolum vardi bizde 35inci haftadayiz 2600 dedi dunden beri kilo alsin diye elimde ceviz findik bademle geziyorum😂
Hazal44 defneemom 35+4 2800 sözde bugün sezeryan olucaktım çocuk yoğum bakıma girer diye doktorum bol yatış verdi 37 haftaya kadar tutalım dedi pazartesi tekrar gidicem bir sıkıntı olmaz inşllh
Anneadayi0404 Kızlar acil yardım edin ben 26 haftalık gebeyim az önce akıntı şeklinde ağrısız çok açık pembemsi akıntı geldi peçeteyle sildiğimde normal mi çok korkuyorum lütfen bakın 😒😒