Mommy99 Elif2424 normal bende 19. Haftama girdim hissediyorum fakat 2-3 günde bir düzenli hissedilmiyor hiç erken daha
nurbanu-y Elif2424 doktorum bana bebeğin ağırlığıyla alakalı bir durum olduğunu söylemişti 18 de hissetmeye başlamıştım 300 ya da 350 gramı geçince hissedilmeye başlanıyormuş sanırım