Ebruaydinn Dayanılmıcak bir ağrı değil dünden beri devam ediyor bazen geçiyor gaz sancısı olabilir diye de düşünüyorum sizce ne olabilir ikizlerde bu haftalar da normal mi veya iki bebeğimin de kafası aşağı da o mu baskı yapıyor çözemiyorum bir türlü 😞
mrwkrks Aynı sorun bende de var 26+6 ikiz gebelik sol kasıkta sürekli varlığını hissettiren bir ağrı sinir bozuyo artık