kucukkalbimm Kızlar yüksek tansiyondan gebelik zehirlenmesi yaşadım 24 hftalik doğurdum yoğun bakımda kaldım 2 hafta şuan eve çıktım ölümden döndüm kısacası benim gibi bu durumu yaşayan var mı neye dikkat etmem lazım bu dönemi nasıl atlaticam