1rumeysaarslann_ Kızlar bugün hastaneye gittim bebeğim 6+4 haftalık alttan muayene etti doktor kalp atışının yavaş attığını söyledi kötü bi şey yoktur umarım heyecandan doktorada soramadım yardım edermisiniz sizde böyle şeylerle karsilastinizmi
262223-- 1rumeysaarslann_ geç döllenme olduğu için yeni yeni atmaya başlıyordur o haftalarda çok yüksek atmasını. Beklemeyin 8.9 haftalarda ritmi oturur