Balıktan tiksiniyorum asla ağzıma sürmem. Denizden babam çıksa geri atarım o kadar sevmiyorum ama bebek için çok sağlıklı ve gerekli olduğunu biliyorum. Acaba balık yemek yerine, balık yağı omega 3 içeren takviye alsam kullansam olur mu? Kullanan var mı?