Nunuuh Merhaba kızlar 🌸Biz 30+2 olduq.2-3 gündür çok özür diliyerek iki bacagimin ortasında bir batma bir sanci var sanki ozellikle uzandigimda cevrilirken yatakdan kalkarken.Boyle olan varmi? Doktorum şehir dışında olduğu için gidemiyorum yanina
annekuzusu_ Nunuuh evet benimde ilk gebeliğim bende korkuyordum ama doktorum bebek artik aşağı baskı yapıyor ve kemiklerin magnezyumu eksiliyor diye normrl demişti magnezyum kullanın 🌸
Opecert Normalmiş ben yatakta sagdan sola dönerken bile yaşıyorm onu magnezyum o haftalarda bir tık rahatlatıyo ama artık 35 deym ben son zamanlara geldiğin icin oda işe yaramaz demişti doktoruö yine de iciyorm zararı da olmaz demişti