gizylmzgiz Amh değerim ilk kan verişimde 32 daha sonra da 22 çıktı. Doktor ilk kez bu şekilde yüksek bir değer gördüğünü söyledi. Bu sebeple gebelik için gebelik tedavisine başlamakta çekiniyor. Bu şekilde yüksek çıkan oldu mu hiç aranızda kızlar😞
Opecert gizylmzgiz polikistik de olur sizn baya var o zaman folikül sayımı yaptı mı? Klomem daha fena yapması ?amh yüksekliği fsh baskılar xaten
gizylmzgiz vyusala 22🤣 doktorum da ilk tahlilim farklı bir yerde yapılmıştı 22 mim2.2 mi diye kontrol etmek için tekrarladı ve yine bu şekilde çıktı. Çok yüksek çıkıyor malesef
gizylmzgiz Klomene başlayacak fakat bu değer yüksek olduğunda ilaç bazı yan etkiler yapabiliyormuş süreci erteliyoruz bu sebeple
gizylmzgiz Opecert işte amh yüksek olduğu için klomen kötü etki edebilir dedi erteliyoruz şu an bir şeker ilacına başladık pcos insülin direnciyle ilişkili olduğu için faydası olabileceğini düşündü. İnşallah bu işe yarar da klomene falan gerek kalmaz
gizylmzgiz arirangg evet polikistik over var. Bu sebeple yüksek maalesef başıma bela oldu bu polikistik ergenliğimden beri yıprandım vallahi😞