21 haftam bitti serklajlıyım bende vajinal kültür aldılar enfeksiyon çıktı dirençli bir enfeksiyonmuş ve lab sonucunda üreme görüldü diyor.boyalı mikroskopta nadir lökosit 3-4 eritrosit hücre görüldü diyor. Boyasız mikroskopta nadir lökosit 4-5 eritrosit 1-2 epitel hücre görüldü diyor. Çok korkuyorum düşüğe sebeb olucak diye