Merhaba. Hamileliğin 17-ci haftasındayım. Plasenta aşağıda, bu haftalarda aşağıda olup, yukarı çıxan oldu mu? Endişeliyim, ilk doğumum normal doğum olmuştu, hem de rahat geçmişti. Plasenta aşağıda kalsa sezaryan olucak ve düşünmesi bile beni ürkütüyor