Azeri2023 Folik asit için doktora gitmiştim bebek olmadığı için özele para vermek istemedim devlete gittim kontrolde yumurtam büyümüş bu günleri değerlendir dedi ve ücretli bi ilaç verdi, ilaç hiç içeme sinmedi içesin gelmedi. Hep gitmek istediğim özelde bir doktor vardı ama bebek olsun öyle giderim diyordum eşim gidelim dedi ( ben aralık ayında kimyasal yaşadım sonra polikistik olduğumu öğrendim bu arada) neyse gittik oda çatlama olmuş dedi duphaston ve folik asit verdi bebek varsa tutunsun dedi 6 7 sinde kan test yaptır ona göre adet olsanda gel dedi. Bende dayanamadım belirt olunca 30 unda test yaptım baktım silik çizgi gittim kan verdim negatif. Ama içimde hala bir şey var belirtim var 1 Nisan da 2 gün sonra test bidaha tekrarladım ve bu sefer daha belirgin silik çizgi kan tekrarladım pozitif 12.58 1 hafta takip yaptık sonra kesemizi gördük 24 ünde kalp atışı için gideceğiz Allah’ın izniyle sağlıkla duyalım🤲🏻❤️ Hepimiz sağlıkla kavuşalım inşAllah bebişlere, benim mucizem oldu🤲🏻☘️