1rumeysaarslann_ Kızlar merhaba bugün hastaneye gittim bebeğim 6+4 haftalık alttan muayene etti ve kalbi çok yavas çalışıyor dedi pazartesi tekrar gel dedi sonucu kötü bisey değil-dir umarım