cemilev 37 haftalık hamileyim ama rahim de bıçak saplanması gibi agrilar oluyor arada acaba neden kızlar ben gibi olan var mi haftasonu doktoruma gidicem ama merak ettim açılma mi oluyor acaba yaşayan doktoruna soran var mi