kahvesever__ sizinde ikinci sanırım . İkinciler çok merak ediliyormuş ben onu anladım 😂😂benimde bir kızım var 3 yaşında şimdi ikinciye gebeyim o da 12+3 . Dün ikiliye girdik cinsiyet için net bir şey demedi hoca . 2 hafta sonra tekrar bakılacak . Evrak içindeym bende