ozlem1990 canım üzme kendini, arkadaşların dediği gibi başka doktora da görün 🙏🏻 Bende de var çift rahim bak 38+3 olduk hala gelmedi miniğimiz ☺️ Bende erken doğum, düşük riski diye diye helak ettim kendimi ama çok şükür ki Doktorum moral verip sakinleştirdi. Rabbimde yardım edince olmayacak birşey yok. Dualarım seninle Allah kucağına almayı nasip etsin😘😘😘