Şuan 3 haftalik hamileyim erken gebelik testi ile ogrendm ama ben kaşık ağrısından duramiyrm çok fazla ağrıyo bu normal mi aynı zamanda biraz boğazım ayak kemiklermde ağrıyo onla alakalı.olabilir 2.gebeligim ama ilkinin üstünden 5 sene geçti şuan cidden hatrlamiyrm hatta balgamlı şekilde kuscakmis gibi oluyrm