Asdfgh_jkl 6+1 kalp atışı duymaya gittik çok şükür duyuldu kan aldılar bir sürü test yapılmış betaya da bakmışlar 80461 çıkmış baya yüksek geldi tek kese ve tek bebek var böyle olan var mı
selmaa12 Asdfgh_jkl Benimde 5 haftalıkkken 25 bin küsurdu tek kese vardı hayırlısı olsun inşallah canım 🥰
1asel-duru 4 haftalıkken gittiğimde 6 bin civarındaydi tek gebelikti zaten ultrason da kese gorulduyse ve kalp atışı duyulduysa ikiz olduğu belli olurdu