Hrkgllr Kızlar sinir oldum 39+1 haftalık hamileyim yani bebeğim heran gelebilir dün sürekli gittiğim hastane nöbetçi doktor bulundurmadiğini söyledi bayram için böyle bir şey olabilir mi olursa napacam ben nereye şikayet etmek gerek böylelerini
Ygtzynp Hrkgllr bende suan benzer durumdayım,suyum azaldıgı için erkenden dogumu başlatacak ama doktor tatilde..maalesef yapılacak hiçbişey yok ben şehir hastanesine gideceğim o yuzden yarın yatısım yapılacak nasipse
semanur0456 Hrkgllr özel de kendi doktorunuz yapıyo doğumu ne alaka ya ebe . Benm gittiğim hastane de kendi doktorum bizzat kendi giriyo geliyo iki eltimde öyleydi aynı doktora gidiyoduk . Mesela doğuma yakın doktor kendi cep numarasını veriyo ne zaman doğum başlarsa ara beni diye söylüyor gece kaç olursa olsn geliyor o kadar para veriyoruz
Ao526- Hrkgllr Bildiğim kadarıyla doğum durumu ile hastanenize gittiğiniz zaman doktorunuz ile direk iletişime geçiyorlar . Extra olarak mesai dışı olduğundan dolayı ödemeye bir miktar ücret yansıyor 😬.
Hrkgllr Ygtzynp biz boşuna gittik o zaman şu ana kadar özele bizde acil bi durum olursa çamsakuraya gitmeyi düşünüyoruz inşAllah sağlıkla alın bebeğinizi
Demet4_4 Zeyneparsln ikinci dogumumu yapacagim ebeler ilgileniyolar açıklıga falan bakiyolar dogum başlayinca doktor dogum yaptiriyor
Ygtzynp Hrkgllr aynen öyle maalesef..benim fikrim bugun bi nst falan çektirmeye gidip ortamı bi görmen olur.İlla ki birinin dogumu özel bir güne denk gelecek işte
Demet4_4 Hrkgllr sezaryan olacagim ben pazar günü doktorum bayram boyunca nöbetçi oldugunu söyledi 9 aydir gidiyorum ayni doktorum
Hrkgllr Ao526- aynen öyle ama ama reyapta nöbetçi doktor olmuyormuş bir çok özel hastenede bu şekildeymiş