Papatyamm09 Pazartesi sezeryan oldum ve çorba içmekten sıkıldım katı yemek ne zaman yerim çok tecrübesizm yardım edin hanımlar
Eceecim Papatyamm09 bana ertesi gün yiyebilirsin demişlerdi. Siz pazartesiden beri sadece çorba mı içiyosunuz 🙄
oznr90 Papatyamm09 gazınız çıkınca ve tuvalete çıkınca yiyebilirsiniz ☺️ zaten bunlar olmadan taburcu olamıyorsunuz. Eve geçince çok katı olmamakla beraber ekmek , hamurisi hariç katı gıda geçişine başlayabilirsiniz.
Tugraseda Bende sezeryan oldum ama kimse katı yeme demedi. Tabiki ilk etapta tuvalete cıkmak zor olur diye hafif seyler yedim. Ama böyle bi yasak yok yani