Rabiamesut01 maalesef o herkes için aynı değil lütfen böyle konuşarak ilk gebeliğini yaşayanları endişeye sokmayın. Sonuç olarak hepimizin bedenleri farklı anatomik yapıları farklı gebelik geçirme semptomları farklı. Nasıl ki bazıları çok aşırı kusarak gebelik geçiriyorsa bazıları sancılı geçiyorsa bazıları da rahat geçiriyor. Normal şartlarda 28. Haftaya kadar bebeği hissetmemek çok normal olarak karşılanır bilimsel olarak ama bazen annenin göbek yağlanması ve rahim duvarı kalınlığı olması durumunda hiç hissedemeden de doğum yaptığı görülmüştür o yüzden karşımızdakini korkutmak yerine en uygun cevabı doktorlarından alacağını diyebiliriz 🤗