Normal dopum cesaret işi bnce. Eğer kendıne güvenıyorsan güzelce ıkınırım dıyosan normal yap. Ama cesaretn yoksa deneme bnce dırek sezeryan ol. Mesela bn sezeryan oldum kafama koymuştm oyuzden amelıyatım cok guzl geçti. Hemen ılk gün ayaklanmıştm. Hatta bu sezeryanı cok abartmışlar bunda bişey yokmş dedım ama tabıkıde herkesın bünyesi farklı. Bn gecen sene sezeryan oldum . Kısmetse bu hazıran ayında yıne sezeryan olucm🥰