Bana hamile olmadan tedbir amaçlı serkilaj yapıldı, daha önce düşüğüm olduğu için, ama ben sürekli geziyorum çıkıyorum dikkat ettiğin sürece sıkıntı olmuyor. Hızlı hızlı yürümemeye özen gösteriyorum. Yorulduğumda heöen bi yere oturup dinleniyorum, sende o kadar bunaldıysan dikkat ederek çıkmanda bişe olmaz bence. Umarım bu süreç hepimiz için güzelce geçer 🤲