Merhaba biz eşimle ilişki yaşayalı 20 gün oldu 1 nisanda birliktelik oldu 7 nisan ise adet günümdü ve ben 7 gün adet olmam gerekirken 5 gün adet oldum ama hayatımda ilk defa bu kadar kanama gördüm.Bittikten sonra yüksek ateşle hastaneye kaldirildim fakat betama bakmadı doktor.Biz planlı bir gebelik istiyoruz fakat idrarda veya kanda çıkar mı yada daha erken mi bilmiyorum.Sizce ilişkiden 20 gün sonra gebelik belli olurmu yardımcı olur musunuz?❤️