Arkadaşlar idrar tahlilim ekte internetten bakıyorum enfeksiyon var ama doktor yazmışki yok birşey..
27 haftalık hamileyim 10 dk da bir idrara çıkıyorum kasıklarımda ağrı var ve akıntım var hepsi enfeksiyon belirtisi , şimdi dieceksiniz ki doktor bişey yok dediyse yoktır bize niye soruyorsun ama içime kurt düştü doktorlara da güvenemiyorum resmen :( çünkü değerler baya yüksek çıkmış yani enfeksiyon var gibi anlayamadım içim de huzursuz oldu anlayan var mıdır :(
