Htc123 2019annesi iyim canım biraz sadece alt tarafımdaki dikişler zorluyor onun dışında iyiyizçok şükür
Seyma95 HavvaK ya bu gebe okulu 15 temmuzda demi ben bugün oradaydım ama orayı hiç bilip bulamadım artık yok mu acaba 3.kat dediler çıktım ama orda bi yer vardı kapı da kiltliydi siz biliyomsnz
Deletedmom6666 Seyma95 evet canım orada bende aralığın 3üne kayıt yaptırdım 3 5 7 Aralık’ta gidicem 0332 223 0282 numarayı ararsan açmasalar bile Elif ebe geri dönüş yapıyor sana yarın gün içinde ara canım
HavvaK Seyma95 devam ediyo tabiki. Hala giden arkadaşlarım var. Polikliniklerin kapısından değil de diğer kapıdan girin. Üçüncü katta. Gebe sınıfı diye yazıyo. Görevliye sorsanız bile gösterir
Seyma95 HavvaK Haa ben poliklnklern kapısından girdim ordaki görevliye de sordum ama ya beni anlamadı yada uğraşmak istemedi 🙄😄velhasıl bilemedim yarn arıycam bakalım