Ruyaer ben çok araştırmıştım bu konuyu prima alacaktım daha sonra bakayım yine dedim e bebeğin kendi markası babyme yorumlarını gördüm kullanan herkes çok memnundu sayılı pişik şikayeti okudum
Bir paket ondan aldım denemek için sıkıntı yaşarsak değiştireceğim ama kullananlar memnundu bakalım