Surats7 Merhabalar . İlk önce her kesin bayramını tebrik ederim🙏🏻 31+6 hamileyim bu aralar çok çilek tüketiyorum (yani her gün 1 porsiyon) sizce zararı var mı?
anneoluyorm_ Surats7 ben her gün yiyorum çok şükür bebeğim de gayet sağlıklı şuan Gebeliğim de şükür Güzel geçiyor
Karbeyazi25 Surats7 niye zararı olsun ki ama güzelce yıka sonra pudra şekeri dök üstüne mis gibi ye 😍
designermoms Surats7 ben her gün 1 kiloyu tek başıma yiyordum sonra doktorum onu porsiyonlara böl öyle ye dedi çok yedim yani herhangi bir sıkıntı olmadı afiyet olsun :D
B_48_A Surats7 bende 31+6 günlüğüm bende çilek siparişi vericem dönüç yaparlarsa 4 kg kadar zararı yok mis gibi afiyet olsun😂😂 ben çok düşkün değilimdir çileğe ama bebeğe yararlıymış
momlife_7 Surats7 ben zehirlendim. Çilekten 24 haftalık hamileyken allahtan kustugum için müdahele yapmadı doktor zehri atmışsın dediler sebebi de çileğin günü gelmediği ve hormonlu olduğu içinmiş şimdi 35 haftalık hamileyim hala çilek yemeğe cesaretim yok
_Kubraaa_ Bende çok yiyorum. Sağlık açısından faydalı aslında. Ama bebekte leke olur derdi eskiler. Nekadar doğru bilemedim. Ama bende çok yedim yiyorum
daryaost sorun yok sadece çok abartmamak gerekiyor. sizde alirki çikabilir bebeği cildi sonra kizartabilir ileri zaman
Mercan1994 Surats7 valla zararı olduğunu sanmıyorum 34+2 günlük hamileyim hamileliğin yarısını çilek yiyerek geçirdim hemde günde bi kilo falan yedim sürekli canım çilek istiyor ben çilek yemeye doydum bebek doymadı sürekli burnuma burnuma çilek kokuyor