Meronur 22 haftalık oldum bende aynı durumdayım ilaçları bile kestim değişen olmadı yani karnimda bazen ishal sancısı bile oluyor
Deletedmom_52 Meronur aynen okuyorum kimi annelerde kabız olurmul kimisinde ishal tamamen annenin metabolizmasıyla alakalıymış
Tatlicilek Deletedmom_52 yani zeytinyağı bagirsaklari duzenliyo ama belki daha çok ishal mi yapar acaba haklı olabilirsin, egeliysen zaten yeterince yiyosundur zaten, önerimi geri alıyorum :)
Berfehilal Deletedmom_52 al benden de o kadar Demir’i kullanmıyorum iki gündür bi böyle bakalım olmadı ilacı değiştiririz dedi doktor bende bide ishalden basur olmuştu geçti 😂
Deletedmom_52 Berfehilal ne bünye kaldı ne metabolizma bir tane bebek doğurucaz gelmedik şey kalmadı başıma 🤣