Sm135 bombshell 2 li taramam kötü çıktığı için nice testi değil verifi maksimum paneli önerdiler. Nice test 440 dolar dediler diğeri 690 dolardı. Siz hangisini yaptırdınız
Sm135 bombshell doktorum bana fiyat söylemedi liste verdi oradaki danışmanla görüştüm. Aslında nice da yeterdi belki ama amniyosentez yaptıracaktım sonra fetal de karar kılınca verifi olsun dedim. Sonucunuz güzel çıkmıştır umarım. Sizde İzmir’de misiniz
bombshell Sm135 çok şükür bir sıkıntı yok. 2.gebeliğim benim ikili üçlü uğraşmak istemediğim için direk fetal dna yaptırdım. Evet izmirdeyim Volkan Dede doktorum☺️
Sm135 bombshell doktorum çok uyardı fetal yaptır diye en başında illa 2 li yaptırayım öyle dedim. Bi daha hamile kalsam asla stres çekmem hemen fetal yaptırırım. Sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz🌸