Esram_lina Kızlar merhaba normalde 18 inde olmam gerekiyordu 17 ainde test yaptım negatifti sonra da hiç yapmadım sizce bugün yapmalı miyim yoksa bir kaç gün daha beklemeli miyim çok heyecanlıyım 😂
gul-lale1 Esram_lina Sabah erkenden ilk idrarla yapilinca daha iyi oluyor ama istiyorsaniz bu gun bi yapin yani, 2 gun sonra sabah idrarı ile tekrar yapin. 5 gun geçmiş oluyor o zaman. Hatta yapib buraya da ata bilirsin bakariz kiz😃
Z_e_y_a_gul Esram_lina benim adetim 21 inde olması gerekiyordu ben 18 inde test yaptım hemen bir dakika içinde silik bir çizgi çıktı 10-15 dakika sonra koyulaşmaya başladı
Esram_lina gul-lale1 ya ben adetime 1 gün kala yaptığımda negatifti ben de umutsuzluğa kapıldım sonra burayı okuyunca tekrardan umut bağladım bir çok kişi ilk gğn negatif 6 gün geçince pozitife döndü yazmış
Esram_lina gul-lale1 Sila66 gul-lale1 arirangg kızzz resim nasıl ekleniyor testi atacam bakın slik gibi geldi bana
minnakannesi08 Esram_lina varsa zaten çıkıyor canım.Benim şimdiki hamileliğimde 3 gün gecikme vardı gidip test aldım akşam üzeriydi hemen ćiktı