Kizlarcim, sevgili annelerim, 16+0 haftalik gebeyim. Ilk kez 14.haftamin icerisinde hissettim. Bebegin oldugu sag tarafimda sanki boyle icimde tam orada titresimde bir telefon varmis gibi bir histi :D tarifte edemiyorum. Ilk basta anlamadim gaz sancisi sandim boyle burum burum olur ya bagirsaklar hani oyle bir sey sandim ama sonra gaz degil anladim bebek herhalde diye dusundum. Su an gobegimin sol alt kisminda da hafif kasiga yakin ayni titresimli boluncuk patlama hissini hissediyorum gun icinde ama bebek sag tarafimda ultrasonda da gordum. Yer degistirme ihtimali var mi ya da bu bebek mi gobek mi:)) Tecrubeli arkadaslarima sormak istedim