sisdmr123
Bende erken yapmıstim testi adete 3,4 kala silik bile çıkmadı aradan 8 gün geçti tekrar test yaptım az pozitif çıktı 4,5 gün sonra doktara gittim oluşmuş ama geç döllenme olmuş .bazen böyle şeylerde olabiliyor şuan 14 haftaya geldik çok şükür inşallah siznde öyledir moralinizi yüksek tutun çok fazla düşünmeyin stres oluyor Allah hayırlısını versin 🤲😊