YusufZeynep Hanımlar 4haftalık hamileyim bugün beta yaptırdım 5658 çıktı. Ama doktor kesemin olduğundan daha küçük olduğunu söyledi. Pcos hastasıyım. Acaba bu durumu yaşayıp kesesi büyüyen var mı?
ebrarmom08 YusufZeynep bende ultrasonla 4+1 ken gordum keseyi alttan bakti doktor anca gorebildi benmkinede kucuk dedi bence takma kafana
ebrarmom08 YusufZeynep doktorm 2 hafta sonra gelin kalp atsna baklm dedi ama ben 7+1 ken gidecem suan 4+5 m suan hic bi skntim yok sukur