Sadem5434 Merhaba hanımlar bebişlerinize oda takımını nerden aldınız özellikle istanbul içi, veya internetten nasıl seçimler yaptınız veya yapmayı düşünüyorsunuz? Kullanıp memnun kaldığınız takımlar varmı?
Lur-2006 Sadem5434 vivenseden aldım şifonyer kitaplık dolap şeklinde kulplarını değiştireceğim öyle kullanacağim
End22 Sadem5434 Bende vivense den baktım aldım 1 hafta içinde geldi eşimle beraber kurulumunu yaptık isterseniz ekstra bi ücret karşılığında onlar da yapıyor gayet memnunum
Sema5844 Kesinlikle decoder dekorasyon diye Instagram’da bı sayfa var orası heryerde göre uygun bakabilirsin ben çok memnunum