Arkadaşlar merhaba
22 haftalıkken doktorda kontrolüm vardı,bebeğim kilosu 375 gram dedi ve haftasına göre biraz az dedi, beni hastaneye de gönderdi orada da kontrol etsinler diye,bebeğim çok şükür sağlıklı herşeyi iyimiş ama tek kilosu biraz az mış 6 hafta sonra yine çağırdılar hastaneye kontrole,aranızda böyle olan varmı ne yapabilirim kilo alsın diye bebeğim korkuyum birşey olur diye