Minnakkurabiyeveannesi27 fizikcianne ikiside yigenim ismi Ada ablamiz Arya yeni doğan kardesinin adı ikiside maşallah çok tatlı Ama ada miz biraz yaramaz Arya mız o kadar sakin uslu naif bir bebekki anlatamam 8 aylık oldu hâlâ annesine bir zararı yok doğduğundan beri
Eylulkelebegi fizikcianne ikisine göre arya daha tatlı ama aryadansa Alya daha söylemesi kolay gibi geliyor tabiikii sizin tercihiniz 😋