Merhabalar. Şeker yüklemesini tamamlayamadım çıkardım açlık ve tokluğa bakmak istediler. Açlık kan şekerim 83 tokluk 72 çıktı tokluk ölçülmeden 2 saat önce bir şeyler yedim ama bulantıdan sadece birkaç bir şey atıştırdım. Sizce tekrar kan vermeli miyim bu etkiler mi ?