Dilaraa23 merhaba. Bizim de gaz sorunumuz var her bebek gibi, 17 günlüğüz. Ben rezene içiyorum, bol bol kimyon yemeye çalışıyorum. Bebeğe masaj yapmak çok iyi geliyor. Bir de bir arkadaşımın oğlu çok kötü olmuş gazdan acı elma yağı alıp ayaklarının altına birer Damla masaj yapıp uyguluyormuş 10 dakikaya geçiyor dedi. Doktorunuza sormadan asla kullanmayın ben şu an o kadar gerekli görmediğimden kullanmadım ama zor durumdaysanız doktora danışıp kullanabilirsiniz. Trendyoldan bakmıştım yağın yorumlarında gaz için kullanan çok insan var ve geneli işe yaradığını söylüyor. Biraz araştırın isterseniz