Beyzass Kızlar 39+2 haftalık hamileyim Normal doğum istediğim için bekliyoruz 2 gündür sarı akıntı geliyor sizce neden?
Minisanne12 Beyzass Bende de geliyor bazen az bazen çok ama hala bisey yok. Akinti gelmesi normal herhalde ..
Beyzass Ahsenveannesi bende enfeksiyon diye biliyorum aslında ama son haftalarda nişan gelmesi diye de yazıyor bilemedim